Eloa vanhassa hirsitalossa maalla, talon ja pihan laittoa sekä lapsiperheen jokapäiväistä elämää

maanantai 25. toukokuuta 2015

11 kysymystä

Sain 11:ta kysymyksen haasteen Metsän Laidalta -blogista.
Olen äärettömän hidas haasteisiin vastaaja, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.



1. Maaseutu vai kaupunki?
-Tämä ei ole varmaankaan kellekkään epäselvää, että ehdottomasti maaseutu! Kaupunkilaista musta ei saa ikänä.

2. Mikä on parasta kesässä?
- Ai että, vaikka mikä! Jos sanon, että aurinko, niin siksi koska sen ansiosta moni asia on vain paremmin. Olen kevätihminen, mutta kesä tulee ehdottomasti hyvänä kakkosena!

3. Missä haluaisit matkustella?
-Afrikassa. Joskus vielä haluaisin ottaa pidemmän ajan, kuten puolikin vuotta ja kierrellä ympäri Afrikkaa ja olla osa sen todellista elämää.



4. Mikä asia ilahdutti viimeksi?
-Kyllä se on tuo omien lasten ilo, joka ilahduttaa eniten joka päivä. Se on niin aitoa ja suloista. Kuten myös se muutama päivä sitten ilahdutti kovasti, kun Onni odotti mun vieressä aamulla heräämistäni ja kun heräsin sanoi Onni: "ihanaa äiti kun avasit silmät ja heräsit, mä tykkään susta!" ♡

5. Mikä on vielä toteutumaton haaveesi?
-Hmm, en mä niinkään haaveile mistään. Tietty olis ihanaa kun talo ja piha olis valmiita. Pääsisi opiskelemaan enemmän ja "parempaan" työhön. Haaveilen ihan vaan sellaisesta seesteisestä elämästä. Joku lottovoittokin olis kiva... ;)

6. Lempileivonnaisesi?
-Mikä milloinkin, olen enemmän suolaisen kuin makean ystävä, mutta sanotaan kuitenkin, että uunituore pulla kaloreita säästelemättä.



7. Lempikirjasi?
-Luen nykyään tosi vähän. Mielelläni luen vaan sisustus- ja puutarhalehtiä. :) Olen jotenkin niin huono tällä hetkellä keskittymään mihinkään. Täytyy ottaa varmaan lomalla asiaksi lukea edes yksi kirja.

8. Lempivärisi?
-Ylipäätänsä kaikki pastellivärit, mutta mintun vihreä on tällä hetkellä se herkullisin.

9. Lempipaikkasi?
-Ehdottomasti oma koti. Varsinkin nyt kesällä haluaisin olla täällä 24/7.



10. Jos olisit eläin, mikä olisit?
-Haluaisin olla lempieläimeni eli lammas :) ,mutta useinmiten olen itsepäinen kuin aasi tai kaamea kalkkuna. :D

11. Miksi pidät blogia?
-Aloin pitämään blogia päiväkirja-ajatuksella, julkisella sellaisella. Ja sukulaisia ja tuttuja varten, jota voivat seurata touhujamme jos ei niin usein nähdä. Ja kiva huomata, että näitä juttuja katselee muutkin!


Mä en nyt haasta kuitenkaan ketään eteenpäin, koska tähän väliin on pää ihan tyhjä keksimään kysymyksiä. Tai ei oikeastaan tyhjä vaan siellä on jo niin paljon ajatuksia ettei mikään pysy ruodussa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti